CASTANYADA

Avui hem celebrat la castanyada a l’escola! Ha sigut una Castanyada amb moltes activitats i un dia molt entretingut… No ens n’hem adonat que ja s’havia acabat.

Els i les mestres ens han portat a conèixer els entorns de l’escola. Ja els coneixiem, però avui hem tingut l’oportunitat de pintar-los, observar-los a l’inici de la tardor i jugar una estona. Hem descobert el Bosc de l’Isern, Sant Iscle, la zona del camp de futbol de la nostra urbanització, els aiguamolls de Santpedor tot passant per la Sèquia…

Mentre els alumnes de primària eren fora de l’escola, els d’educació infantil han rebut la visita de les castanyeres, unes senyores mestres que han passat tot el dia amb els nostres petits. Els han amagat les castanyes, els hi han fet jocs divertits pel pati i tot seguit els hi han donat les castanyes ja cuites.

A la tarda els alumnes d’educació infantil i cicle inicial hem pogut gaudir amb les dances que ens han proposat i ens ho hem passat molt i molt bé. Mentrestant, els de cicle mitjà i superior feien jocs de taula i es menjaven les castanyes.

No ens oblidem dels dos grups que aquests dies són a casa. Al llarg del dia també han fet activitats relacionades amb la festa i han compartit converses i rialles a nivell telemàtic.

Estem contents del dia…. Ha sigut una bona Castanyada!

Adjuntem un petit recull de fotografíes del dia d’avui. La resta les podreu consultar al bloc de cada classe. Cliqueu la fotografía següent: