CASTANYADA 2022

A l’escola ha arribat l’època de celebrar la castanyada!
Primer de tot hem elaborat els panellets. Quin goig veure la varietat de panellets que han elaborat tots els nens i nenes de l’escola. De diferents formes i gustos, n’hi ha hagut per tots els paladars!
Ens han visitat les castanyeres que ens han ajudat a torrar les castanyes dels més petits, a trobar les que estaven amagades a les aules i ens han explicar històries mentre les hem visitat al pati. A totes elles,moltes gràcies per la seva visita.
A la tarda les mestres de música ens han fet gaudir amb diferents dances.
Els més grans hem celebrat la castanyada tot buscant bolets. Hi ha hagut temps de tot: jugar, agrupar-nos per buscar bolets, disfrutar del bosc, fer un concurs de bolets, dinar i menjar-nos les castanyes i els panellets que havíem fet.
Ens ho hem passat d’allò més bé!
Podreu veure un recull de fotografies del dia entrant al bloc de cada nivell (P3,P4, P4, 1r…) a les fotografies grup (part inferior esquerra: en imatges)