CARNESTOLTES, PER FI!

El final de la nostra setmana de disbauxa s’acaba amb la celebració del carnestoltes. Quin dia més divertit que hem tingut! Avui l’escola no estava plena de nens i nenes sinó de princeses, spidermans, frozens, harry potters, ninjagos, la màfia italiana, la casa de papel…

La celebració del carnestoltes ha anat molt bé. Tots hem respectat les normes que ens marca el COVID i petits i grans, ens ho hem passat d’allò més bé.

Aquest any que està sent diferent en molts aspectes hem tingut la sort de tenir 3 reines carnestoltes que ens han llegit el discurs que han preparat, els/les alumnes més grans de l’escola, per a tots nosaltres. (Cliqueu l’enllaç per poder llegir el discurs: DISCURS CARNESTOLTES 2021). Segur que us agradarà tant com ens ha agradat a nosaltres!

Després del discurs tots els grups classe han ensenyat els balls que havien preparat a les reines carnestoltes.

El final de festa s’ha acabat quan hem cremat la reina carnestoltes de paper que havíem preparat entre tota l’escola i l’hem acomiadat fins l’any que ve. Ara guardarem les disfresses i la disbauxa pel curs vinent.

Cliqueu la fotografia per veure tot el recull de fotos del dia d’avui.