CAGA TIÓ

Quina sorpresa hem tingut avui!

De bon matí hem vist que el Tió no era al seu lloc de sempre i ens hem quedat ben sorpresos. De cop hi volta hem sentit un soroll a l’entrada de l’escola. Sabeu qui hi havia? Doncs dos pastorets, el Lluquet i el Rovelló, que dormien al costat del nostre Tió. També hi havia la Simone, que ens ha ajudat a cantar-li  cançons al Tió amb llengua anglesa.

Els nens i nenes d’educació infantil i cicle inicial ens hem assegut allà amb ells i quan s’han despertat ens han explicat moltes aventures.  Nosaltres els hi hem explicat que durant aquests dies li hem donat molt menjar (galetes, fruita…) per tenir-lo ben content i que ens cagués moltes coses!

Per grups classe hem fet cagar el tió:

Caga tió

ametlles i turró

no caguis arengades

que són massa salades

caga torrons

que són més bons.

Ens ha cagat moltes coses: unes monedes de xocolata, uns caramels i una coca i xocolata per berenar avui a la tarda!

Mentrestant tot l’alumnat de cicle mitjà i cicle superior han fet l’amic invisible. Cadascú ha preparat un regal pel seu amic invisible de la classe, un amic que li han estat enviant missatges tots aquests dies.

Volem cagar el Tió cada dia…

Cliqueu sobre el Tió per veure fotografies del dia d’avui