AVUI ÉS SANT JORDI!

Avui és Sant Jordi a l’escola! Tota l’escola estem fent moltes activitats relacionades amb la cultura i aquesta diada tant especial: visita a la parada de contes, visita als llibrets que hem preparat tots els alumnes de 1r a 6è de primària, lectura de llibres, dinàmiques literàries al bosquet, representació de la llegenda de Sant Jordi…

Els alumnes de cicle mitjà i superior hem celebrat el certamen literari. En aquest certamen, la Montse Ubach (antiga mestra de l’escola) junt amb altres mestres ,ens han llegit els textos que el jurat del certamen ha escollit com a millors de les tres categories presentades: narració descripció i poesia.

La nostra enhorabona a l’Abril Condal, la Berta Valera, el Martí Marechal, el Roc Majó, la Maria Villanueva, l’Emma Vilaseca, la Júlia Flórez, l’Aran Majoral, l’Ariadna Conesa, la Martina Palacio, l’Aura Lafuente, la Laia Moreno, la Laia Pladellorens, el Pep Alberti, el Bernat Riba, l’Arlet Domene, el Pere Rufas i la Cèlia Vilaseca. També a tots els alumnes d’aquests dos cicles, per la qualitat dels textos presentats i tot el treball que heu fet per escriure’ls.

Cliqueu la fotografia per veure un recull de fotografies del certamen literari 2021