Preinscripcions i matrícula 2023-2024

MATRÍCULA DEL 20 AL 28 DE JUNY de 8:30h-12:30h

Què heu de portar per fer la matrícula?

1. El carnet de vacunacions on constin les dosis de vacunes rebudes i les dates corresponents.– Si no es té carnet de vacunacions cal presentar un certificat mèdic oficial o el carnet de salut amb les dosis de vacuna rebudes i les dates corresponents.– Si el nen o la nena no han estat vacunats per indicació mèdica o per altres circumstàncies, cal presentar un certificat mèdic oficial justificatiu.
  2. Targeta sanitària del nen o nena
  3. Quan el domicili al·legat a la sol·licitud de preinscripció no coincideixi amb el domicili del DNI cal presentar el DNI renovat amb la nova adreça.
  4. Una fotografia de carnet del fill o filla
  5. Totes les autoritzacions que us enviarem omplerta i firmada (si hi ha algun dubte us el resolem el dia de la matrícula)

Per fer la matrícula presencial haureu de reservar cita enviant un correu electrònic a administracio@fructuosgelabert.cat o bé trucant al telèfon de l’escola 934369923.

PUBLICACIÓ D’ALUMNES ASSIGNATS AL CENTRE AMB INDICACIÓ DE LA PRIMERA PETICIÓ A 12/06/2923

Publicació alumnes amb primera petició

Publicació alumnes llista d’espera
PUBLICACIÓ DE L’OFERTA DEFINITIVA DE PLACES

Oferta definitiva

PUBLICACIÓ DE LA LLISTA DE SOL·LICITUDS QUE HAN DEMANAT EL CENTRE I L’ENSENYAMENT EN PRIMERA PETICIÓ ORDENADA A 11/05/23

Publicació de la llista ordenada

SORTEIG DEL NÚMERO DE DESEMPAT PER A EDUCACIÓ INFANTIL DE 2N CICLE I PRIMÀRIA

66.646

PUBLICACIÓ DE LA LLISTA DE SOL·LICITUDS QUE HAN DEMANAT EL CENTRE I L’ENSENYAMENT EN PRIMERA PETICIÓ AMB LA PUNTUACIÓ RESOLTES LES RECLAMACIONS A 03/05/23

Puntuació resoltes les reclamacions 03/05/23

PUBLICACIÓ DE L’OFERTA INICIAL DE PLACES CURS 2023-2024

Oferta inicial

CALENDARI DE TASQUES: SEGON CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL I EDUCACIÓ PRIMÀRIA CURS 2023-2024

Calendari de tasques

INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA CURS 2023-2024

Les dates de preinscripció d’Educació infantil i educació primària del 6 al 20 de març de 2023.

• INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ

Com s’ha de fer la sol·licitud de preinscripció?

Consulta de centres educatius de proximitat a un domicili a la ciutat de Barcelona

Criteris d’assignació de plaça i documentació acreditativa

• SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ
Sol·licitud electrònica   Modificació de la sol·licitud
Sol·licitud en suport informàtic   Modificació de la sol·licitud

Per a més informació us podeu adreçar a la pàgina web del Departament o bé a la del Consorci d’Educació de Barcelona

US ANIMEM A VISITAR LES PÀGINES WEB DE LES ESCOLES DE LA ZONA.

També podeu conèixer els instituts que tenim adscrits:

MATRÍCULA DEL 20 AL 28 DE JUNY

Què heu de portar per fer la matrícula?

2. Targeta sanitària del nen o nena
  4. Una fotografia de carnet del fill o filla

Per fer la matrícula presencial haureu de reservar cita prèvia a partir del 20 de juny enviant un correu electrònic a secretaria@fructuosgelabert.cat o bé trucant al telèfon de l’escola 934369923.