AUDICIÓ 2n. TRIMESTRE

Dimarts, 2 d’abril de 2019
Lloc : Auditori del Conservatori – C/ Bruc
Hora : a les  15,15h
Actuaran les nostres Big Bands:
·         Big Band Galaxy (3r.)
·         Big Band Mistery (4t.)
·         Big Band Moon (5è)
·         Big Band Flash (6è)

Audició primer trimestre

Dimarts, 11 de desembre de 2018
Lloc : Auditori del Conservatori – C/ Bruc
Hora : a les  15,15h
Actuaran les nostres Big Bands:
·         Big Band Galaxy (3r.)
·         Big Band Mistery (4t.)
·         Big Band Moon (5è)
·         Big Band Flash (6è)

LA MEDITERRÀNIA SOCIAL I CULTURAL

Els eixos transversals són temes  socialment rellevants que envolten l’anàlisi de la societat i del currículum dins de l’àmbit educatiu, des d’una dimensió ètica. El seu desenvolupament implica una reflexió col·lectiva que contribueix a formar ciutadans i ciutadanes informades, crítiques, solidàries i respectuoses amb la… Llegeix més»

Sant Jordi a la Concepció

Dilluns 23 d’Abril vam celebrar la diada de Sant Jordi compartint moments molt especials plegats:
Pel matí, la princesa i el Dinobi, protagonistes del conte: “Dinobi, el col•leccionista de paraules” van escoltar les creacions literàries de tots els nens i nenes de l’escola. La Carme Faro, la nostra contacontes, també va venir i ens va regalar uns punts de llibre molt xulos!
Per la tarda, P3, P4 i P5 van convertir el gimnàs en una grandiosa biblioteca on poder compartir els contes portats de casa. També alguns padrins i padrines van voler regalar-nos contes .
L’alumnat de primària van transformar el pati en un mercat ple de paradetes de llibres per a bescanviar i una zona de bancs on poder gaudir de la lectura amb els companys/es.

Quina diada de Sant Jordi!! Cliqueu l’enllaç per veure les fotos.

Concert al mercat de la Concepció

El proper dimarts 17 d’abril les Big Band Mistery i Big Band Moon es traslladaran  al Mercat de la Concepció per oferir-vos un concert en un entorn ben especial.

L’acte començarà a les 15:15h us hi esperem!

Concert solidari

El prorper dimecres 25 d’abril les Big Bands de l’escola de la Concepió (Big Band Flash i Fire) juntament amb l’escola Énergie Musique Le May-sur-Èvre de França, faran un concert solidari a la Parròquia Ntra. Sra. del Pilar.

Els diners es destinaran a les escoles de la Fundació Vicente Ferrer, per millorar la qualitat educativa dels nens i nenes a l’Índia rural.

Lloc: Carrer Casanova, 175

Hora: 18:00h

Preu: 3 euros + donatius

Podeu aconseguir les entrades a la consergeria de l’escola.

Us hi esperem!