SALVEM EL PLANETA

Els alumnes de la nostra escola han decidit que aquest curs el nostre Eix transversal sigui SALVEM EL PLANETA, estan preocupats per la nostra Terra, les temperatures pugen, augmenta el nivell d’aigua, el consumisme de plàstic no s’atura, hi ha animals que estan en perill… Llegeix més»

AUDICIÓ 2n. TRIMESTRE

Dimarts, 2 d’abril de 2019
Lloc : Auditori del Conservatori – C/ Bruc
Hora : a les  15,15h
Actuaran les nostres Big Bands:
·         Big Band Galaxy (3r.)
·         Big Band Mistery (4t.)
·         Big Band Moon (5è)
·         Big Band Flash (6è)

Audició primer trimestre

Dimarts, 11 de desembre de 2018
Lloc : Auditori del Conservatori – C/ Bruc
Hora : a les  15,15h
Actuaran les nostres Big Bands:
·         Big Band Galaxy (3r.)
·         Big Band Mistery (4t.)
·         Big Band Moon (5è)
·         Big Band Flash (6è)

LA MEDITERRÀNIA SOCIAL I CULTURAL

Els eixos transversals són temes  socialment rellevants que envolten l’anàlisi de la societat i del currículum dins de l’àmbit educatiu, des d’una dimensió ètica. El seu desenvolupament implica una reflexió col·lectiva que contribueix a formar ciutadans i ciutadanes informades, crítiques, solidàries i respectuoses amb la… Llegeix més»

Sant Jordi a la Concepció

Dilluns 23 d’Abril vam celebrar la diada de Sant Jordi compartint moments molt especials plegats:
Pel matí, la princesa i el Dinobi, protagonistes del conte: “Dinobi, el col•leccionista de paraules” van escoltar les creacions literàries de tots els nens i nenes de l’escola. La Carme Faro, la nostra contacontes, també va venir i ens va regalar uns punts de llibre molt xulos!
Per la tarda, P3, P4 i P5 van convertir el gimnàs en una grandiosa biblioteca on poder compartir els contes portats de casa. També alguns padrins i padrines van voler regalar-nos contes .
L’alumnat de primària van transformar el pati en un mercat ple de paradetes de llibres per a bescanviar i una zona de bancs on poder gaudir de la lectura amb els companys/es.

Quina diada de Sant Jordi!! Cliqueu l’enllaç per veure les fotos.

Concert al mercat de la Concepció

El proper dimarts 17 d’abril les Big Band Mistery i Big Band Moon es traslladaran  al Mercat de la Concepció per oferir-vos un concert en un entorn ben especial.

L’acte començarà a les 15:15h us hi esperem!