Sortides pedagògiques i activitats especials

I4 i I5: el dimarts, 12 de desembre al matí, anirem al Centre Cultural La Farinera del Clot a veure l’assaig general de l’espectacle que representaran a la tarda les companyes i companys de cicle inicial.

I3, I4 i I5: el dimecres, 13 de desembre, al matí sortirem de l’escola per anar perquè volem fer un enviament postal molt especial…

1r i 2n: el dimarts, 12 de desembre, estarem tot el dia fora de l’escola, excepte per dinar. Al matí farem l’assaig general de l’espectacle “Trencanous” al Centre Cultural La Farinera del Clot i a la tarda hi tornarem per fer la nostra representació a les nostres famílies. Recordeu que aquest dia no hi ha piscina de 1r en horari lectiu.

1r: el dijous, 14 de desembre, al matí, gaudirem d’unes lectures compartides amb els nostres padrins i padrines a la Gran Clariana del Parc de les Glòries.

4t: el dimarts, 12 de desembre, al matí, descobrirem la Barcelona romana amb una visita a les seves restes per la ciutat. Hi anirem amb metro.

5è: el dijous, 14 de desembre, al matí, gaudirem d’unes lectures compartides amb els nostres padrins i padrines a la Gran Clariana del Parc de les Glòries.