Escola: vols venir a dinar a l’escola amb el teu fill o filla?

El dia 13 de març de 2020 es va haver d’interrompre una activitat que era molt celebrada pels infants i llurs famílies: venir a dinar a l’escola amb els vostres fills i filles!

La pandèmia no ens ha permès obrir les portes del menjador escolar a les mares i pares perquè puguin compartir el moment del dinar amb els seus fills i filles, però, afortunadament, l’escenari ha millorat de manera que recuperem aquesta activitat.

En què consisteix? Les mares o pares poden venir a dinar amb els seus fills o filles una vegada al curs (una vegada amb cada fill o filla en cas que en tingueu més d’un). Si alguna família vol repetir (per exemple, ja va venir un dels progenitors i ara vol venir l’altre) aquest segon àpat s’haurà d’abonar (3 €). També hi ha l’opció de venir els dos progenitors el mateix dia, en aquest cas, també s’haurà d’abonar pel preu del dinar d’un dels dos (3 €).

Com es pot reservar? Cada dia podrem atendre a les famílies de dos infants. Per fer la reserva caldrà omplir un formulari i posteriorment rebreu un correu confirmant l’hora a què heu d’estar al centre.

Esperem que la iniciativa torni a ser tan reeixida com ho era abans de la pandèmia.