Escola: vals escolars

Aquesta setmana que avui finalitza, us hem enviat un correu electrònic amb les dades necessàries per rebre els dos vals escolars de 30 € per infant que han de servir per cobrir, en part, les despeses del curs vinent.

Us preguem que, si encara no ho heu fet, reviseu que les dades que figuren al missatge són correctes: nom i cognoms, adreça, data de naixement.

No cal respondre el correu electrònic, llevat que tingueu algun dubte.

En cas que calgui esmenar alguna dada, feu servir l’enllaç que figura al correu electrònic i que us portarà a un formulari.

Us demanem, això sí, dues coses:

• empleneu un formulari per cada infant, únicament si s’han de corregir les dades que us han arribat per correu electrònic.
  • no respongueu el missatge per dir que tot està bé.

Us recordem que enguany, a diferència de l’estiu passat, les famílies podeu cedir el val a l’escola per a la compra de material a canvi del corresponent descompte de la quota escolar.

Encara no sabem quin procediment caldrà seguir, però tan bon punt rebrem indicacions us les farem arribar.

Per últim, volem insistir en la importància de tenir ben actualitzades les vostres adreces, ja que els vals escolars us arribaran per correu postal.