Escola: vals escolars, 60 € per infant per al curs vinent

El Govern ha aprovat la renovació per al 2024 de la mesura del val escolar per a infants de les escoles i instituts públics i concertats. Incorpora alguns canvis respecte a l’any passat, com que beneficiarà, també, l’alumnat de secundària (important per a les famílies de 6è) i, a més, permetrà que es pugui utilitzar el val escolar al centre educatiu.

Les principals novetats són:
• La campanya s’amplia a l’alumnat de secundària. Per tant, podran optar al val escolar l’alumnat que cursarà primària o secundària durant el curs 2024-2025.
• L’ajut serà de 60 €.
• Les famílies podran cedir els vals als centres educatius com a reducció de la quota escolar.
• Els vals només es podran activar online. Això no obstant, se seguiran enviant cartes físiques a les famílies, que contindran les instruccions per activar els vals, la darrera setmana de juny.
• Els vals es podran bescanviar des del 24 de juny fins al 30 de novembre de 2024.

Així doncs, totes les famílies que actualment teniu fills o filles des d’I5 fins a 6è, rebreu aquest ajut si tenim la vostra adreça postal actualitzada. Us preguem que ens comuniqueu qualsevol variació de domicili per garantir que els ajuts us arriben correctament.

Més endavant podreu decidir si voleu utilitzar l’ajut als comerços adherits a la campanya o, altrament, preferiu el corresponent descompte de la quota escolar.

1. admin Autor de l'article

Hola Mónica,

sabem que, si el fas servir en comerços, l’hauràs d’activar igual com l’any passat. Encara no tenim informació sobre el procediment per utilitzar el val com a reducció de la quota escolar.

Quan tinguem més indicacions, us ho farem saber.

Gràcies.