Escola: trobada entre l’equip directiu i la junta de l’AFA

Dimarts passat, a la tarda, es va celebrar una reunió convocada per la direcció de l’escola amb la junta de l’AFA per repassar alguns temes relacionats amb el seguiment del curs.

Els temes que es van debatre tenien a veure amb el funcionament general del curs en quant als projectes que s’estan duent a terme, valoració del funcionament de la gestió de la quota escolar, el pla de convivència, el procés de selecció de la nova direcció per al proper curs, festes i celebracions a fer durant el que resta de curs i altres qüestions més concretes de coordinació d’activitats extraescolars, especialment per al curs vinent.

La sessió va ser molt distesa, molt cordial i amb molt bon ambient i enteniment per les dues parts.