Escola: tornen els espectacles! (cicle superior i cicle mitjà)

Ens fa molta il·lusió donar-vos aquesta bona notícia. Després d’aquests cursos d’aturada obligada per la covid, sembla que amb les condicions actuals i les que es preveuen, podem tornar a oferir-vos els espectacles a La Farinera, com fèiem en cursos passats.

Les nenes i nens de l’escola ho trobaven a faltar i estan molt engrescats per poder tornar a oferir-vos la seva vessant més artística dalt d’un escenari.

Com es faran al 3r trimestre, enguany es programaran dues dates:

• 20 de maig actuarà l’alumnat de Cicle Superior (5è i 6è)
  • 1 de juny actuarà l’alumnat de Cicle Mitjà (3r i 4t)

Degut a les alçades del curs en què estem, ens és impossible programar més espectacles dels altres cicles de l’escola, però no patiu, que ja ho trobarem el curs que ve.

De moment, aneu-vos reservant la data. L’espectacle per a les famílies serà per la tarda a les 15:00h.

Més endavant us direm com reservar les entrades (2 x família com a  màxim) i també, si s’escau, quin vestuari hauran de dur els i les artistes.

Si teniu algun dubte, podeu enviar un correu a la mestra de música isabel.puig@lafarigola.cat