Escola: reformes durant les vacances

Com ja és habitual, hem aprofitat els períodes sense alumnat per anar actualitzant les instal·lacions del centre. Si volem que l’escola sigui un lloc agradable, pràctic i que ofereixi bones opcions d’aprenentatge més enllà de l’aula, cal que les instal·lacions es vagin mantenint o redefinint per als nous usos educatius.

Durant les vacances de Nadal s’han renovat tot el paviment dels passadissos de les aules d’I5 i tota la planta superior: des de 3r fins a 6è. Amb aquesta actuació, a la que se li uneix la millora del terra del menjador que vam fer durant l’estiu i la del passadís del cicle inicial, ara fa un any, hem aconseguit que desapareguin els problemes del paviment anterior que ja tenia uns quants anys.

D’altra banda, s’han actualitzat les piques que hi ha als passadissos de la planta baixa (aules d’I5 i de cicle inicial). Són uns punts molt necessaris quan a les aules treballem amb materials com ara pintura, argila o similar.

Per últim, també hem millorat la caseta de jocs de l’espai de migdia i el punt verd de l’escola amb un mobiliari a joc amb els elements que tenim al pati que es va reformar durant l’estiu.

En definitiva, volem una escola agradable per al nostre alumnat, una escola que estigui al dia i que vagi fent anys amb molta dignitat.

El millor de tot? És que ja tenim noves idees…