Escola: enquestes de satisfacció (1)

Recordareu que durant el mes de desembre us vam demanar que omplíssiu un formulari perquè teníem interès a conèixer quina era l’opinió de les famílies en diversos àmbits de l’escola.

La nostra voluntat de millora contínua necessita les opinions dels membres de tots els sectors de la comunitat educativa i, en aquesta ocasió, ha sigut el torn de les famílies.

Durant les properes setmanes anirem compartint amb vosaltres el resultat de les enquestes que reflecteixen l’opinió sobre l’estat del centre de les persones que van respondre el formulari.

Aprofitem l’ocasió per agrair el temps i les aportacions de les persones que van dedicar uns minuts a fer-nos arribar les seves opinions.

L’enquesta va ser emplenada, sobretot, per les famílies d’educació infantil i la participació anava baixant en els cursos més grans de primària. Comentar, positivament, el cas de 4t de primària que trenca aquesta dinàmica de menys participació en els cursos més grans.

Pel que fa al clima general de l’escola, les persones que han respost l’enquesta fan una valoració positiva o molt positiva de l’ambient de l’escola, donat que el 83,2% de les respostes atorguen una puntuació de 4 o 5 sobre un màxim de 5 punts.

Preguntades les famílies d’educació infantil per l’entrada compartida als matins, la satisfacció és generalitzada: un 87,7% de les famílies estan satisfetes o molt satisfetes amb aquesta proposta. Val a dir que la màxima satisfacció supera el 65% de les respostes obtingudes. Es tracta, doncs, del punt fort més ben valorat per part de les nostres famílies.

Acabem per avui amb una altra dada relacionada, en aquest cas, amb la comunicació i transparència de l’escola. També els resultats són positius perquè s’evidencia que el 74,2% de les famílies estan satisfetes o molt satisfetes amb el grau de transparència que ofereix l’escola. Ressaltar, d’altra banda, que les valoracions negatives en aquest punt són del 7,8%.