Escola: nou rècord en la campanya del Banc de Sang

La campanya de donació del Banc de Sang d’aquest curs, dut a terme per l’alumnat de 4t de primària, va culminar el dimecres 31 de gener amb un nou rècord de participació, concretament 73 persones van voler donar sang, de les quals finalment 66 van poder fer-ho, dues més que el curs passat. Amb la sang extreta es podran ajudar a 198 persones.

Els membres del Banc de Sang han felicitat l’escola i, en especial, als i les alumnes de 4t de primària per tot el seu esforç i dedicació abans i durant la campanya.

Tot l’alumnat s’ha implicat en el projecte i s’ha emocionat en veure que el seu esforç ha donat un resultat tan espectacular. S’han demostrat a si mateixos que poden aportar moltes coses a la societat i que ajudar a qui ho necessita no ha de ser opcional, hauria de ser una obligació per millorar el món on vivim.

Gràcies, de tot cor!