Escola: llibres de text per al curs vinent (3r, 4t i 5è)

Aquesta setmana hem enviat un correu electrònic a totes les famílies de 3r, 4t i 5è amb informació relacionada amb el material didàctic del proper curs, concretament el llibre de text d’anglès que és l’únic que fem servir.

Les famílies han de garantir que els seus fills i filles que a partir del setembre faran 4t, 5è i 6è tinguin el llibre d’anglès.

Hi ha dues possibilitats: fer servir el llibre de reutilització que ja tenim a l’escola o bé aconseguir-lo per altres vies, per exemple comprant-lo en alguna botiga.

Tant si us decidiu per una opció o per l’altra necessitem que respongueu el formulari que us hem enviat abans del dia 17 de juny.

Gràcies!