Escola: Agraïments des de les famílies del curs 6è

Ja hem arribat al final del 6è curs. La majoria dels nois i noies que deixen aquest mes La Farigola del Clot ja fa 9 anys que van arribar-hi, algunes i alguns van arribar més tard. Però totes i tots seran per sempre Farigolines i Farigolins.

La festa de comiat va ser fa 2 setmanes i ens ho vam passar molt bé.

Hem d’agrair a tota la gent que ha participat, la que ho ha fet un sol dia, la que ha estat uns quants dies, i la que ha treballat de valent.

També agrair a la família de 6è que va compartir amb l’alumnat de l’escola part de la Mona que els va tocar a la Rifa, això ja ha passat altres anys i és una bona tradició.

I agrair a tota la gent que va venir, famílies, mestres, la nostra gent de Xino Xano… I un record a la gent que no va poder venir.

Ens trobem l’any que ve a les festes del 40è Aniversari de la NOSTRA ESCOLA!!!