Escola i AFA: loteria del 40è aniversari

Recordeu que està a la venda la loteria d’aquest curs:

Hi ha diferents maneres d’aconseguir la vostra butlleta i, entre elles, hi trobareu la consergeria de l’escola on us podeu adreçar per fer-vos amb les participacions que us calguin.

Us recordem que els beneficis de la loteria van directament a donar suport a activitats relacionades amb l’alumnat i per tant afavoreixen econòmicament a les famílies de l’escola.

A més a més, enguany, també servirà per ajudar a fer possible els actes de celebració del 40è aniversari de l’escola.

Si alguna persona vol col·laborar activament en la venda de les butlletes, només cal que passi pel despatx de l’AFA.