Escola: decisions per a reciclar la brossa orgànica

A l’hora del pati els càrrecs verds treuen un nou contenidor marró per tal que les nenes i els nens puguin llençar les restes orgàniques.

Cada dia, la bossa amb les restes del pati , s’afegeix al contenidor de restes orgàniques que hi ha al menjador.

Molts infants coneixen aquest contenidor perquè el tenen  a casa i animem a qui encara no el teniu a anar a qualsevol punt verd a demanar-ho.

Mica en mica anem conscienciant a l’alumnat de la importància de classificar les restes en el seus respectius contenidors.