Escola: evitem aglomeracions

Per seguir en la bona línia que portem pel que fa a la incidència de la COVID-19 en la nostra escola cal continuar aplicant de manera molt sistemàtica les mesures de seguretat i higiene.

Un punt on ens ha semblat veure una mica de relaxació és a les entrades i sortides pel carrer Hernán Cortés.

Seria recomanable que les famílies ocupeu tot l’ample de la vorera i de la calçada que tenim tallada al trànsit de vehicles i que eviteu ajuntar-vos en grups. Com més distància física respecteu entre les famílies més fàcil serà evitar els contagis i, el que és més important, millor exemple donarem als nostres fills i filles.

De poc serveix tot l’esforç que fem de portes endins per garantir que no es barregin diferents grups estables si després al carrer no se segueixen aquestes mateixes directrius.

Ho deixem de la vostra mà i de la vostra responsabilitat.

1. Olga

Totalmente deacuerdo, veo corrillos todos los días a la mañana y a la.tarde,.y.me.pone.muy nerviosa. A veces pienso que soy yo la rara, pero no es así, yo hago lo correcto, pero creo no es necesario hacer corrillos.