Escola: comunicació amb les famílies

Els que porteu més anys a l’escola haureu sentit a la directora que, cada any, a la reunió d’inici de curs, insisteix en una mateixa idea: al llarg del curs segur que tindreu necessitat de preguntar alguna cosa i segur que sorgeixen consultes sobre qualsevol tema que tingui a veure amb els vostres fills o filles.

Tenim la convicció que també recordareu que l’escola té per principi la transparència i l’atenció a totes les famílies que vulguin expressar-nos les seves inquietuds.

Tenim molts canals de comunicació a la vostra disposició i fem un esforç molt gran en informar a totes les famílies cada setmana de tot allò que és important per al dia a dia de l’escola dels vostres fills o filles.

Per això us volem recordar que qualsevol queixa, felicitació, comentari, suggeriment, consulta, etc. ens la podeu fer directament a l’escola i us respondrem de manera directa, clara i fidedigna ja que som nosaltres els que tenim la informació de primera mà i us podem donar resposta amb més coneixement.

Us convidem a no haver d’esperar a que la vostra consulta ens arribi per altres vies no tan directes ni ràpides tot i que igualment vàlides. Contacteu directament amb nosaltres ja que ens ajudarà a detectar abans l’estat de les vostres preocupacions i a actuar per resoldre allò què estigui a les nostres mans.

En resum: l’escola i les famílies som col·laboradores d’un mateix projecte i la comunicació directa i fluïda és una gran eina que no podem desestimar.