Cicle mitjà: vestuari per a l’espectacle

Com potser ja sabreu, fa uns dies que hem iniciat els assajos per a l’espectacle que l’alumnat de 3r i 4t ens representarà a la Farinera el dia 3 de maig, a les 15:00 h.

Els colors de les samarretes van per grups-classe. Busqueu la del vostre fill o filla i llegiu atentament les indicacions:

3r A (vent): Samarreta de màniga curta de color blanc, gris o blau cel (sense estampats). Pantalons, xandall o malles llargs de color negre.

3r B (terra): Samarreta de màniga curta de color marró, beix, groc o verd, qualsevol tonalitat, sense estampats. Pantalons, xandall o malles llargs de color negre.

4t A (aigua): Samarreta de màniga curta de qualsevol to de blau (sense estampats). Pantalons, xandall o malles llargs de color negre.

4t B (foc): Samarreta de màniga curta de color vermell, taronja o groc (sense estampats). Pantalons, xandall o malles llargs de color negre.

Quan tinguin la roba, l’han de dur a l’escola i entregar-la al seu tutor o tutora a dins d’una bossa i marcada amb el nom.

Dia límit per portar la roba: 30 d’abril.

Com és habitual, uns dies abans de l’espectacle us enviarem un correu electrònic perquè pugueu aconseguir les vostres entrades.

Us agraïm la vostra col·laboració.