6è: tornem a sortir a l’InfoK

Què passa al nostre cervell quan sentim alegria? Com reacciona el nostre cos?

A les classes de 6è ens agrada investigar sobre les emocions. De vegades saber-les identificar i detectar-ne les causes és un repte.

En aquesta tasca ens ha ajudat la Irene Blay, reportera del programa Emociona’t a l’InfoK, amb la col·laboració d’alumnat representant dels grups de 6è d’educació primària de la nostra escola.

En aquest cas, ha tocat analitzar l’alegria com a emoció. Potser molts de nosaltres triem l’emoció de l’alegria com a preferida.

L’alumnat ha investigat molt sobre ella i ha arribat a moltes conclusions. Saben que l’alegria és una emoció que a tots i totes ens agrada sentir i que és un impuls que ens ajuda a moure’ns.

Hem tingut, a més, l’oportunitat de comptar amb un reconegut neurocientífic, en David Bueno, que ens ha ajudat a entendre com viu aquesta emoció el nostre cervell, quines zones activa i com ho podem transmetre al nostre voltant.

Si voleu conèixer més sobre l’alegria i veure què diu el nostre alumnat, podeu fer clic aquí:

Emocionem-nos!