6è: el pont dels agraïments

L’alumnat de 6è estem treballant diferents estils visuals i artístics dins de l’assignatura d’educació artística: visual i plàstica.

Dins de l’apartat d’instal·lacions artístiques hem trobat molt interessant l’obra de l’artista japonesa Chiharu Shiota.

“Cartes d’agraïment” és una obra participativa i col·laborativa, concebuda com una instal·lació, en què  es brinda l’oportunitat de contribuir a tots i totes les interessades que siguin capaces d’escriure una carta donant les gràcies, sigui quin sigui el motiu de la gratitud de la persona que escriu.

Amb aquest projecte, l’alumnat de 6è, juntament amb tot l’alumnat de tota l’escola, volem decorar el nostre pont i representar en ell el nostre agraïment a tota la societat, famílies, mestres i alumnat que formem aquesta, la nostra escola, La Farigola del Clot.