6è: més vacunes

Segurament la paraula “vacuna” serà una de les més utilitzades recentment i ens hem de sentir uns privilegiats de gaudir d’aquest recurs per a la nostra salut.

Tanmateix, les vacunes de les que us volem parlar ara són les habituals en el calendari de vacunacions infantils ja que el proper dijous, 3 de febrer es desplaçarà un equip d’infermeria al nostre centre per administrar una nova ronda de vacunes a l’alumnat de 6è.

En aquesta ocasió és el torn de la meningitis i la varicel·la

Recordeu que caldrà que els carnets de vacunes estiguin a l’escola el dia 3 per tal que hi quedin registrades les dosis administrades.