Sortides pedagògiques i activitats especials a l’escola

P3: el dijous, 3 de febrer, gaudirem a l’escola de l’activitat “El Cargol Fajol i el refugi que ens cuida”. Un conte interactiu on els infants podran conèixer al Cargol Fajol i ajudar-lo a trobar la seva casa per protegir-se de la calor.

Cicle inicial (1r i 2n): el dimarts, 1 de febrer, realitzarem a l’escola l’activitat “Quina calor!”. Es tracta d’una xerrada – taller que pretén donar a conèixer les causes i conseqüències del canvi climàtic

2n: el dilluns, 31 de gener, escoltarem una xerrada sobre el malbaratament dels aliments per part de personal educador del Banc dels Aliments.

2n: el dia 2 de febrer, dimecres al matí, sortirem pel barri a repartir els cartells de la campanya de recollida d’aliments.

2n: el proper divendres, 4 de febrer, passarem el dia al Park Güell de Barcelona (https://g.page/ParkGuellOficial?share) aprenent sobre l’obra de l’artista Antoni Gaudí. Hi anirem amb autocar.