6è: finalitza el taller d’anglès del migdia

Després de quatre mesos, els tallers d’anglès arriben a la seva fi la setmana que ve. Des de l’octubre passat, l’alumnat de 6è ha gaudit d’una sessió al migdia, en grups reduïts, d’uns tallers de llengua anglesa de la mà de l’acadèmia Today School. A partir de jocs educatius, exercicis de conversa i activitats interactives, els farigolins i les farigolines de 6è han aconseguit reforçar i aprofundir en les seves habilitats lingüístiques, sobretot les orals, amb confiança i entusiasme.

Des de l’escola estem molt contents del desenvolupament d’aquests tallers i de l’experiència enriquidora i motivadora que ha suposat per al nostre alumnat.

L’Abril i la Inés comenten: “The “tallers” are fun! We like practising English with games and activities”. El Bruno i l’Adriana expliquen: “We like the games that Katherine prepares for us. We talk and write in English and we do fun activities”.

Això ha estat possible gràcies a l’obtenció de la beca que l’any passat van sol·licitar per ser una escola participant en el Programa Generació Plurilingüe (GEP).

Esperem que més oportunitats com aquesta arribin i que més infants de l’escola les puguin gaudir.

#tallersangles #englishworkshops