Cultura digital

L’apartat de Cultura Digital recull la gestió diària de l’organització digital del centre.

Aquest apartat és un punt de referència per consultar els plans, procediments, normatives, protocols, etc. que la nostra escola té definits en l’àmbit digital, de manera que es faciliti l’accés per part dels membres de la comunitat educativa que els vulguin consultar de manera fàcil i àgil.

No tots els documents poden estar a l’abast de tota la comunitat educativa, ja que hi ha continguts que gaudeixen d’una privacitat en aplicació de la normativa en matèria de protecció de dades.

Es tracta doncs d’un apartat molt dinàmic que s’actualitza per donar resposta a la realitat del centre en cada moment pel que fa a la cultura digital de la nostra escola.