FAMÍLIES NOVES DE P3: GRUPS, REUNIÓ D’INICI DE CURS I ENTRADA PROGRESSIVA

Benvolgudes famílies,

El setembre d’enguany, el vostre fill o filla, començarà Educació Infantil P-3 a la nostra escola. Per facilitar al màxim l’adaptació dels infants al nou centre, el començament  de curs s’ha de fer progressivament. A continuació exposarem el calendari i les instruccions d’inici:

DIA HORA LLOC ACTUACIONS
Divendres,

3 de setembre

A partir de les

09.00 h del matí

Cartellera del

c/ Carme

Consultar les llistes amb el dia d’entrada a l’escola del vostre fill o filla. S’han fet dos grups classe, P3A i P3B, però hi pot haver canvis de grup durant les primeres setmanes de curs.
Dimarts,

7 de setembre

Reunió d’inici de curs.

A les 17.00 h

de la tarda

L’escola ha enviat avui, dimarts 7, un correu amb la invitació i l’enllaç a la videoconferència.

Igualment, us deixem aquí l’enllaç:

Si hi entreu des d’un mòbil o tauleta, cal tenir l’aplicació Google Meet instal·lada:

Buscar al Play Store:

Us hi esperem!

REUNIÓ DE PARES I MARES

El PRIMER DIA d’escola cal portar:

1.                  Un recanvi de roba (marcada amb el nom)

2.                  Una cantimplora per l’aigua (marcada amb el nom)

3.                  Un paquet de tovalloletes humides de mans

4.                  Una capsa de mocadors de paper

5.                  Cal portar Bata amb el nom marcat amb lletres majúscules (de pal) i una veta llarga per penjar-la.

Dilluns,

13 de setembre

09.30 h

c/ La Font

Començaran l’escola vuit alumnes de cada grup classe. (Consultar les llistes de la cartellera de l’entrada del c/ del Carme)

Dimarts,

14 de setembre

09.00 h

c/ La Font

S’hi afegeixen un grupet més d’alumnes de cada aula.
Dimecres,

15 de setembre

9.00 h

c/ La Font

S’hi afegeixen la resta d’alumnes de cada aula.

Les famílies que durant aquests dies desitgeu fer ús del Servei de Menjador podreu fer-ho. Haureu de recollir els vostres fills i filles a les 15.00 h pel carrer de la Font. (menjador@estalella.cat)
A partir de dijous, 16 de setembre 09.00 a 12.30 h

15.00 a 16.30 h

c/ La Font

A partir del dijous 16 ja vindrà tot l’alumnat de P3 matí i tarda.

Per a qualsevol dubte o aclariment estem a la vostra disposició.

Us recordem que ja ja podeu fer els pagaments per TPV escola  del material i de les activitats i sortides del primer trimestre, si encara no ho heu fet. Per més informació sobre els pagaments, cliqueu aquí.

Properament l’AMPA informarà sobre el pagament dels llibres i materials didàctics. Si encara no sou socis de l’AMPA escriviu a ampa@estalella.

L’Equip directiu

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *