Pagament de les quotes de material i sortides curs 21-22

Benvolgudes famílies,

Avui, juntament amb els informes dels vostres fills i filles, rebreu el full de regularització dels pagaments que heu fet aquest curs i podreu veureu la quota de material i sortides pel curs 21-22 que haureu de pagar durant el mes de juliol i agost  a través de l’app TPVescola.

Totes aquelles famílies que encara no tinguin usuari i contrasenya o tinguin problemes amb l’aplicació poden posar-se en contacte amb: secretaria@estalella.cat

També ens podreu trobar a l’entrada del carrer del Carme del 5 al 8 de juliol de 9:30 a 10:30 i us ajudarem amb la gestió dels pagament a través de l’aplicació TPVescola.