Entrades i sortides

Per a una bona organització de l’escola i en benefici de tots, us demanem PUNTUALITAT tant a les hores d’entrar com de recollir els alumnes i sortir del centre.

És important fer bé les files, respectar les distàncies de seguretat i evitar les aglomeracions.

TANCAMENT DEL CARRER PUGIMOLTÓ PER LA PILONA

El carrer Puigmoltó està tancat als cotxes cada dia de 8.45 i les 9.05 h, de 12.15 i les 12.40 h, de 14.45 i les 15.05 h i de 16.15 i les 16.40 h. Si alguna família ha de venir en cotxe a l’escola, l’ajuntament ha fet un conveni amb els pàrquings de Can Rondina i de la Rambla de manera que hi pugueu aparcar als pàrquings de forma gratuïta durant les següents franges horàries.

CAL RONDINA

08.40 – 09.25

16.15 -17.15

LA RAMBLA

08.40 – 09.25

16.40 – 17.15

Si voleu gaudir d’aquest servei heu d’omplir aquest full amb la matrícula del cotxe. Cliqueu aquí.

HORARI, ENTRADES, SORTIDES I NORMES

L’horari de la consergeria del centre és el següent:

Matí

de  8.00 h a 13.05 h

Tarda

de 14.50 h a 16.45 h

L’escola quedarà sense servei de consergeria de 13:05 a 14:50 h i a la tarda a partir de les 16:45 h.

Es controlaran les faltes de puntualitat i quan se’n produeixin massa sovint, s’avisarà la família mitjançant una carta. Si no s’esmena aquesta conducta, se n’informarà la Comissió Social i es prendran les mesures oportunes.

Els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial que, sense previ avís, no siguin recollits a l’hora de sortir, i els familiars dels quals no puguin ser localitzats, si és al migdia aniran al menjador (aquest servei té un cost econòmic que anirà a càrrec de les famílies afectades), i si és a la tarda, s’activarà el protocol establert pels mossos d’esquadra.

Tant si arriba tard com si s’ha de sortir del centre en hores lectives, l’alumne/a haurà de portar un justificant per escrit (a l’agenda, els cursos que en tenen) i presentar-ho al tutor o la tutora. En cap cas no sortiran un nen o una nena sols.

Per motius de seguretat, a partir de les 16.30 h no es podrà jugar a pilota al pati de l’escola.

Està prohibit entrar amb gossos i fumar en el recinte escolar.