ENQUESTA D’INNOVAMAT PER A LES FAMÍLIES

Enquesta per a famílies

Benvolguda escola,
Des d’Innovamat estem preparant un estudi, en col·laboració amb D’EP Institut, per avaluar l’impacte de la nostra proposta en les famílies.
L’estudi s’ha dividit en dues parts: primerament, es van organitzar uns grups de discussió per recollir informació. I ara us presentem la segona part: una… Llegeix més»

COMIAT DE 6È JUNY 2021

dimarts 22 de juny de 2021
Ha arribat el darrer dia d’escola.
Nens i nenes de 6è l’Estalella, creiem que tancar les etapes és molt important i per això us hem organitzat aquest comiat amb vosaltres, aquí, al claustre dels Trinitaris. Aquest cop tampoc hem pogut fer… Llegeix més»

Pagament de les quotes de material i sortides curs 21-22

Benvolgudes famílies,

Avui, juntament amb els informes dels vostres fills i filles, rebreu el full de regularització dels pagaments que heu fet aquest curs i podreu veureu la quota de material i sortides pel curs 21-22 que haureu de pagar durant el mes de juliol i agost  a través de l’app TPVescola.

Totes aquelles famílies que encara no tinguin usuari i contrasenya o tinguin problemes amb l’aplicació poden posar-se en contacte amb: secretaria@estalella.cat

També ens podreu trobar a l’entrada del carrer del Carme del 5 al 8 de juliol de 9:30 a 10:30 i us ajudarem amb la gestió dels pagament a través de l’aplicació TPVescola.

TPVescola: NOVETAT curs 21-22

Benvolgudes famílies,

A partir del curs 21-22 l’escola vol facilitar els pagaments a les famílies amb una plataforma de pagament online anomenada TPVescola.

TPVescola és una plataforma molt senzilla que us permetrà realitzar els pagaments de les quotes de material i sortides de manera fàcil i segura amb targeta de crèdit, dèbit o prepagament de qualsevol entitat financera nacional. Podreu accedir a través d’un ordinador mitjançant la pàgina web tpvescola.com o descarregar l’aplicació gratuïta al vostre mòbil. A més l’APP per a mòbils i tauletes us permet signar autoritzacions, rebre comunicats del centre, consultar operacions, realitzar compres, etc…

Així doncs, a partir del proper curs, els pagaments de les quotes de material i sortides es realitzaran únicament a través de la plataforma TPVescola. L’escola ja no operarà a través del compte bancari i no acceptarà pagaments en efectiu.

Properament rebreu al vostre correu electrònic una notificació amb informació més detallada i el vostre codi d’accés i la contrasenya que necessitareu per començar a fer servir TPVescola.

Us deixem un vídeo explicatiu on podreu veure com instal·lar l’aplicació i el funcionament d’aquesta

Per qualsevol dubte podeu enviar un correu a: secretaria@estalella.cat