P3 P4 P5
1r 2n 3r
4t 5è 6è
Entra al teu nivell

Padrins de l’hort (2a part)

Aquesta vegada han estat els i les alumnes de 4tB i 3rB que han anat junts a l’hort. Cada alumne de 4t acompanyava a un o una de 3r i li ensenyava quines feines hauria de fer l’any vinent.

Encara que s’ho van passar molt bé collint el fruit, ja tenen molt clar que no és tant fàcil, ja saben que a l’any que ve els hi espera una feinada a les nenes i als nens de 3r!

Ara sí que ens acomiadem fins “l’any que ve”! ha estat un plaer compartir l’experiència amb els i les alumnes de 4t. Fins al setembre!

Cliqueu a la fotografia per veure-les totes!

Peix, peixet, les bombolles no hi són

Hem disseccionat a peixos de diferents espècies per poder veure i palpar les parts dels peixos. Al començament ens ha costat una miqueta, però al final hem descobert una mica més el món que ens envolta.

En acabar, hem donat les gràcies als peixets que ens han ajudat a aprendre tant i hem apuntat les parts trobades a un paper.

Cliqueu a la imatge per veure tots els grups!

Les plantes i els…laberints?

A la classe de 1r hem après tot el que necessita una planta per sobreviure. Hem fet un experiment que consisteix a posar difícil que la llum arribi a la planta, així que hem fet uns laberints (la mar de complicats alguns!) dins de caixes de sabates perquè la planta segueixi el camí buscant la llum.

Ens ho hem passat d’allò més bé preparant els laberints… si ja us ho dic jo, els nens i nenes de primer són uns i unes artistes!

Cliqueu a la fot per veure tot el procés!

M’AGRADA…

Per tal d’afavorir l’autoconeixement i la interrelació entre l’alumnat de la classe fem diferents activitats al llarg del curs.
Una d’elles és: LA CAPSA.
Els nens i nenes de P4 hem portat una capsa amb tres objectes que són importants per a nosaltres.
Ho hem explicat als companys de… Llegeix més»

Trobada esportiva de centres de primària de l’Alt Penedès per a Cicle Inicial

Per primera vegada, l’alumnat de cicle inicial de l’escola participarà en la trobada esportiva de centres de primària de l’Alt Penedès que organitza el Consell Esportiu. És una activitat totalment lúdica i recreativa, i lluny de competir, busca simplement promocionar la pràctica esportiva.
L’esdeveniment tindrà lloc el… Llegeix més»

Per acabar el curs… felicitats als guanyadors!

Els guanyadors de la cistella ja la van venir a recollir!

Heu vist quin somriure?

Malauradament ja acaba el curs i amb ell el projecte de l’hort i la paradeta de verdures… quina llàstima!

Volem agrair la col·laboració de totes i tots per haver fet possible aquest projecte de conscienciació tant bonic! Moltes gràcies Carles per apropar-nos LoTraginer i moltíssimes gràcies Aleix per ensenyar-nos tantes curiositats del món del pagès i haver-nos ajudat dimecres rere dimecres, ens ho hem passat genial!

Trobada esportiva de centres de primària de l’Alt Penedès

Un curs més, l’alumnat de cicle mitjà i cicle superior de l’escola participarà en la trobada esportiva de centres de primària de l’Alt Penedès que organitza el Consell Esportiu. És una activitat totalment lúdica i recreativa, i lluny de competir, busca simplement promocionar la pràctica… Llegeix més»