ARA QUE VE EL FRED….

Benvolgudes famílies,
Segons les orientacions de les autoritats sanitàries i els consells de les expertes en epidemiologia, és important que anem obrint les finestres, persianes i portes de les aules per tal d’assegurar una bona ventilació.
Ara que ve el fred, abrigueu bé la canalla.
Atentament,
L’equip directiu

Festa Major 2020

CONCURS DE CARTELLS

PREGÓ

BALLS

RÀDIO ESTALELLA: PREPAREM L’ESPECIAL DE FESTA MAJOR!

A Ràdio Estalella estem preparant el programa especial de ràdio que escoltarem, a través de la megafonia del centre, el proper divendres 16 d’octubre. A la locució tindrem als i les alumnes de 6è. Els altres cursos de l’escola també hi participen. Donades les circumstàncies, aquest any no hem pogut enregistrar les col·laboracions a la nostra aula de ràdio. Cada grup les ha enregistrat a la seva aula.

Aquí teniu algunes imatges de l’alumnat de 6è durant la gravació del programa:

AQUEST ANY, FESTA MAJOR TELEMÀTICA!

Benvolgudes famílies,
Com que aquest curs és una mica diferent a causa de la pandèmia, farem una Festa Major Telemàtica per poder escoltar el pregó, veure els cartells de Festa Major de cada grup classe i veure’ns a tots ballar els balls de la Festa Major… Llegeix més»

JA HA ARRIBAT LA FRUITA A L’ESCOLA!

Benvolgudes famílies,

Afrucat ha reiniciat el programa de fruita a les escoles 2020/2021.

Per a aquest mes de setembre ens han arribat 5 fruites:

1 poma golden (180 grams per alumne)
1 pera conference (180 grams per alumne)
1 poma bicolor (180 grams per alumne)
1 plàtan (180 grams per alumne)
1 pera llimonera/blanquilla  (180 grams per… Llegeix més»

S’AMPLIA EL VENTALL HORARI PER GAUDIR DE PÀRQUING GRATUÏT A CAL RONDINA I A LA RAMBLA A LES HORES D’ENTRADA I SORTIDA DE LES ESCOLES

Benvolgudes famílies,
L’ajuntament ens informa que el ventall horari per gaudir dels 20 minuts gratuïts de pàrquing a l’hora de l’entrada i sortida d’alumnes s’ha ampliat de la següent manera:
RONDINA
16.15 -17.15
RAMBLA