Projecte CUEME

Què és el projecte CUEME?

Quins passos seguim?
Triem els logotips
Ara que ja som cooperativa, és important estar ben formats per tal de prendre les millors decisions. Així que, abans d’embrutar-nos les mans pel que fa a la creació dels nostres logos hem hagut de fer una… Llegeix més»

Preparem el 21è aniversari de Ràdio Estalella

Comencem a preparar el programa especial per celebrar el 21è aniversari d’emissions en directe de Ràdio Estalella. Per què el 21è? Us preguntareu. De fet, havíem de celebrar el 20è aniversari el curs passat i la pandèmia no ho va permetre. És per això que el farem aquest any.
I avui, a Ràdio Estalella, hem gaudit entrevistant al Jaume Rafecas, mestre jubilat de l’escola. Ens ha explicat com va començar la nostra ràdio i moltes coses més. Podreu escoltar l’entrevista el proper 9 de juny. Guardeu-vos la data!

Escolteu-nos en diferit: Abril del 2021

Dimarts 6 d’abril del 2021

Dimecres 7 d’abril del 2021

Dijous 8 d’abril del 2021

Divendres 9 d’abril del 2021

Dilluns 12 d’abril del 2021

Dimarts 13 d’abril del 2021

Dimecres 14 d’abril del 2021

Dijous 15 d’abril del 2021

Divendres 16 d’abril del 2021

Dilluns 19 d’abril del 2021

Dimarts 20 d’abril del 2021

Dimecres 21 d’abril del 2021

Dijous 22 d’abril del 2021

Dilluns 26 d’abril del 2021

Dimarts 27 d’abril del 2021

Dimecres 28 d’abril del 2021

Dijous 29 d’abril del 2021

Ràdio Estalella a la Marató de Ràdio

Ràdio Estalella participarà a la 11a edició de la Marató de Ràdio de Badalona que tindrà lloc el proper divendres 28 de maig.

La Marató de Ràdio de Badalona és una emissió de ràdio per internet realitzada a partir de programes de ràdio que, en directe des del propi centre o des de la seu dels Serveis Educatius, hagi preparat l’alumnat de les escoles i els instituts de forma col·laborativa.

Sortida a les Deus

El dijous 15 d’abril els nens i nenes de la classe dels elefants i les papallones vam anar d’excursió a les Deus aventura. Ens ho vam passar molt bé. Mireu tot el vam fer!!

Clica sobre els elefants i les elefantes per veure més

Clica sobre les papallones per veure més

Jornada “Ràdio, Escola i Comunitat”

El passat 24 de febrer, al matí, va tenir lloc la jornada «Ràdio, Escola i Comunitat. Per una educació participativa, crítica i creativa». Un espai per conèixer i intercanviar les experiències i coneixements que neixen de les emissores escolars.
Ràdio Estalella, emissora escolar també hi va ser present. A continuació podeu veure el vídeo de la jornada, podreu escoltar la nostra sintonia i com ens feliciten pels més de 20 anys d’emissions en directe.

L’Estalella s’incorpora a Labdoo.org

Aquesta setmana hem rebut de Labdoo.org 9 tauletes per fer servir a l’escola.
Labdoo és una plataforma sense ànim de lucre on gent d’arreu del món col·labora per fer arribar dispositius digitals en desús a escoles de tot el món.
Podeu visitar el seu web per conèixer a fons aquesta plataforma: https://www.labdoo.org/ca/
Volem agrair la col·laboració i suport tècnic rebut  per l’Anna Artís, voluntària de la plataforma.

LA CAPSA – P4 I P5

La Capsa és una activitat que té com a objectiu treballar la cohesió de grup, l’autoestima, la comunicació i les relacions a l’aula.

Cada nen du una capsa amb tres coses. A P4, porten tres coses que els agraden i a P5, també en porten 3, dos que els agraden molt i una que no. Cadascú d’ells explica a la resta dels nens i nenes de la classe els objectes que ha triat, perquè els ha triat i, a partir d’aquí, es crea una conversa amb els companys.

CURS 2020-21 – GALERIA D’IMATGES

LA CAPSA P4 A

LA CAPSA P4 B

LA CAPSA P5 A

LA CAPSA P5 B

Videotutorials

INNOVAMAT ens convida a conèixer les principals estratègies de càlcul que els infants treballen al llarg de Primària per ajudar-los a interioritzar-les, consolidar-les i aplicar-les.
Cliqueu a la imatge per a poder veure els vídeos!

L’ESTALELLA ACONSELLA DIGITAL

Benvolgudes famílies,
Us presentem el nou número 28 de l’Estalella aconsella: @ESTALELLA.CAT.
Es tracta d’una guia i un protocol per fer un bon ús de les eines digitals que ens ofereix la plataforma estalella.cat. Ha estat elaborat per una comissió escola/família.
Des d’aquest curs, cada alumne de Primària té… Llegeix més»