Projecte CUEME

Què és el projecte CUEME?

Quins passos seguim?
Triem els logotips
Ara que ja som cooperativa, és important estar ben formats per tal de prendre les millors decisions. Així que, abans d’embrutar-nos les mans pel que fa a la creació dels nostres logos hem hagut de fer una… Llegeix més»

Jornada “Ràdio, Escola i Comunitat”

El passat 24 de febrer, al matí, va tenir lloc la jornada «Ràdio, Escola i Comunitat. Per una educació participativa, crítica i creativa». Un espai per conèixer i intercanviar les experiències i coneixements que neixen de les emissores escolars.
Ràdio Estalella, emissora escolar també hi va ser present. A continuació podeu veure el vídeo de la jornada, podreu escoltar la nostra sintonia i com ens feliciten pels més de 20 anys d’emissions en directe.

L’Estalella s’incorpora a Labdoo.org

Aquesta setmana hem rebut de Labdoo.org 9 tauletes per fer servir a l’escola.
Labdoo és una plataforma sense ànim de lucre on gent d’arreu del món col·labora per fer arribar dispositius digitals en desús a escoles de tot el món.
Podeu visitar el seu web per conèixer a fons aquesta plataforma: https://www.labdoo.org/ca/
Volem agrair la col·laboració i suport tècnic rebut  per l’Anna Artís, voluntària de la plataforma.

LA CAPSA – P4 I P5

La Capsa és una activitat que té com a objectiu treballar la cohesió de grup, l’autoestima, la comunicació i les relacions a l’aula.

Cada nen du una capsa amb tres coses. A P4, porten tres coses que els agraden i a P5, també en porten 3, dos que els agraden molt i una que no. Cadascú d’ells explica a la resta dels nens i nenes de la classe els objectes que ha triat, perquè els ha triat i, a partir d’aquí, es crea una conversa amb els companys.

CURS 2020-21 – GALERIA D’IMATGES

LA CAPSA P4 A

LA CAPSA P4 B

LA CAPSA P5 A

LA CAPSA P5 B

Videotutorials

INNOVAMAT ens convida a conèixer les principals estratègies de càlcul que els infants treballen al llarg de Primària per ajudar-los a interioritzar-les, consolidar-les i aplicar-les.
Cliqueu a la imatge per a poder veure els vídeos!

L’ESTALELLA ACONSELLA DIGITAL

Benvolgudes famílies,
Us presentem el nou número 28 de l’Estalella aconsella: @ESTALELLA.CAT.
Es tracta d’una guia i un protocol per fer un bon ús de les eines digitals que ens ofereix la plataforma estalella.cat. Ha estat elaborat per una comissió escola/família.
Des d’aquest curs, cada alumne de Primària té… Llegeix més»

ZOOM de l’ajuntament per a les famílies que han de fer preinscripció a P3 o 1r d’ESO al curs que ve

Benvolgudes famílies,
Us informem que l’Oficina Municipal d’Escolarització de l’Ajuntament Vilafranca del Penedès organitza una reunió informativa online per a les famílies que han de presentar la sol·licitud de preinscripció de cara al proper curs 2021-2022.
La sessió informativa es farà el divendres 12 de març, a les 18.30h, i serà… Llegeix més»

Escolteu-nos en diferit: Març del 2021

Dilluns 1 de març del 2021