ENQUESTA D’INNOVAMAT PER A LES FAMÍLIES

Enquesta per a famílies
Benvolguda escola,

Des d’Innovamat estem preparant un estudi, en col·laboració amb D’EP Institut, per avaluar l’impacte de la nostra proposta en les famílies.

L’estudi s’ha dividit en dues parts: primerament, es van organitzar uns grups de discussió per recollir informació. I ara us presentem la segona part: una enquesta per a totes les famílies implicades en el projecte Innovamat.

Volem seguir donant-vos el millor per a la vostra aula de matemàtiques, i per això ens ajudarà molt que feu arribar el següent text a la vostra comunitat de famílies, a veure si s’animen a participar en l’enquesta. Volem escoltar les seves veus!

Aquest és el text que hem redactat per a elles:

“Benvolgudes famílies,

Som Innovamat, la proposta que acompanya els vostres infants en l’aprenentatge de les matemàtiques a l’escola. Potser (tant de bo!) ja haureu sentit a parlar de nosaltres en boca dels vostres nens i nenes!

Avui ens dirigim a vosaltres perquè estem duent a terme un estudi, en col·laboració amb D’EP Institut per conèixer l’opinió de les famílies sobre Innovamat. I per això us necessitem!

Hem preparat la següent enquesta, que ens ajudarà a recollir el màxim d’informació possible per seguir millorant:

Respon a l’enquesta!
Us animem que respongueu amb total confiança i honestedat.

Teniu temps fins al 27 de juliol, i només trigareu uns X minuts a completar-la.
Entre aquells/es que finalitzeu l’enquesta, sortejarem 10 jocs de taula amb suc matemàtic de Devir! El sorteig es realitzarà el 29 de juliol per Instagram: 5 jocs se sortejaran a @innovamat, i 5 més a @innovamat_es. Tots/es les que completeu l’enquesta entrareu dins dels dos sortejos. També informarem als guanyadors/es per correu electrònic.

Si teniu qualsevol dubte o problema amb l’enquesta, escriviu un correu a lgall@dep.net.

Moltes gràcies per sumar-vos a aquesta aventura meravellosa!

Atentament,

L’equip d’Innovamat”

Moltes gràcies pel vostre temps i la vostra col·laboració. Esperem que ens tornem a trobar ben aviat!

Que tingueu un bon estiu!

L’equip d’Innovamat ♥︎