Teatre “El petit príncep”

El 23 i 24 de març, com ja és costum, els i les alumnes de 5è van representar un fragment del llibre d’Antoine de Saint-Exupéry, “El petit príncep”. Clicant a la imatge podreu veure les obres de teatre de cada classe. Moltes gràcies a l’Elisenda Trias per fer-nos gaudir del teatre un any més. Felicitats als nens i nenes de 5è!

Motxillada & Clean Up Day!

Per acabar el segon trimestre, els dies 25 i 26 de març hem celebrat la tradicional motxillada i el clean up day. Els i les alumnes, des d’EI3 fins a 6è, hem anat a les diferents platges de l’Escala i hem aprofitat per netejar-les! Aquí… Llegeix més»

Carnavaaal, carnavaaal

Aquesta setmana boja de Carnaval hem aprofitat per fer una mica de festeta! Dimecres, dijous i divendres cada grup va mostrar les seves disfresses a l’escola tot fent un divertit ball. Després vam fer una dansa col·lectiva a ritme de Samba di Janeiro! Aquí podeu veure un recull de vídeos:

Cantada de Nadales

Els dies 17 i 18 de desembre hem celebrat la tradicional cantada de Nadales de l’Escola. Ens hem organitzat en tres franges horàries diferents a la sala polivalent. Malgrat que les famílies no hi heu pogut ser, aquí teniu l’enllaç on podeu gaudir de totes les representacions en vídeo, gravat pel Canal 10 Empordà. Desitgem que us agradi!

Actualitzem comptadors!

Seguim col·laborant amb la Marató de TV3! Avui els ha tocat als grups A i B disfrutar dels jocs i la xocolata feta per la Juani, la cuinera de l’escola, i subvencionada per AUSOLAN. Tot seguit podeu veure el recompte total del que hem recollit aquest any i les fotos d’avui!