SETMANA DE CARNAVAL AL MENJADOR!!

Manualitats, tallers, dia al revés, disfresses, corbates, antifaços, dinar boig, art abstracte, maquillatge de fotografia, somriures monstruosos, mandales…. ha sigut un no parar.

Vam escalfar motors preparant tot de manualitats, des dels més petits fins als més grans, per a guarnir l’escola per l’arribada del senyor Carnestoltes, el Rei dels pocasoltes! Enguany hem fet arlequins i pallassos. Després vam estar enfeinats preparant corbates i antifaços pel gran dinar de gala.

Dilluns, els 3 torns de menjador, ens ho vam passar pipa amb el dinar boig! CARnaval, CARamel, CARnestoltes… en funció de la paraula que sentien havien de seguir una consigna per a cada paraula. I els més grans tenien una ordre per taula, i donada la consigna, cada grup havia d’actuar segons els tocava: ballar la Macarena, cridar el seu nom, omplir els gots d’aigua del seu grup bombolla, sortir del menjador i fer la volta…. Un dinar ben sonat!!

Dimarts, els més grans, estaven encuriosits amb el maquillatge de fotografia, així que se’ls va repartir a cadascú la seva imatge de primer pla i retoladors en mà, van deixar anar la imaginació i el resultat va ser el següent. Genial oi?

Dimecres, dia al revés? Roba al revés? Vam girar els torns de menjador, vam canviar l’ordre del menú i fins i tots l’horari de les activitats! Aquell dia tocava psicomotricitat de paper i vam fer un collage d’allò més creatiu amb confeti, serpentines, retalls de paper de seda… Deu ni do quins artistes!!!

Dijous, els més petits, van pintar unes divertides mandales d’unes cares ben simpàtiques!! Molt color i molt brilli brilli (que no falti). A més a més, també van sortir de l’escola amb uns monstruosos somriures…

I per fi divendres!!!!! Dinar especial, disco i disfresses!!! Ara sí! Carnaval, carnavaaaaal, carnaval te quieroooo, lalalalaralaa….. Carnaval al menjador!!! Un dia, que tot i la situació que ens envolta, hem pogut gaudir amb el nostre grup bombolla de la música, de les disfresses, del menjar, del carnaval, de les llums, dels monitors/es i hem ballat i somrigut com cal, per que el Carnaval s’ho val!!

No ens oblidem d’anomenar a l’equip de monitors i monitores, darrera de tota la programació hi ha un equip humà que ho fa possible!! Una gran família que va en augment! Gràcies per confiar en nosaltres! Salut, somriures i samba!!!

Comissió de Menjador