Per carnaval tot s’hi val!

Aquesta setmana ha arribat el Carnestoltes el Rei dels Poca-soltes a l’escola Cor de Roure!

El dilluns se’ns va presentar en un vídeo on ens explicava que cada dia hauríem de seguir unes consignes que ell mateix ens diria :

• El dimarts vam haver de portar un davantal.
  • El dimecres vam venir amb un mocador al cap i amb la roba al revés.
  • El dijous vam portar la cara pintada.
  • I per acabar, el divendres cadascú ha portat la seva pròpia disfressa.

El dijous Gras i el divendres de Carnaval tots els alumnes han fet excursions.

El dijous Gras pel matí van marxar d’excursió els alumnes de primer, segon i tercer d’Educació Primària. Els alumnes de primer van anar a Figuerola, els de segon a Sant Gallard i els de tercer a Guialmons. A la tarda, els alumnes d’Educació Infantil van fer les seves excursions, els alumnes de p3 van anar a la plaça de la Pau, els de p4 al parc de la Muralla i els de p5 a la Capelleta.

Avui, divendres de carnaval al matí els alumnes de quart, cinquè i sisè d’Educació Primària han fet les seves excursions. Els alumnes de quart han anat a Figuerola, els de cinquè a Sant Gallard i els de sisè a Guialmons.

A la tarda, cada grup hem fet el nostre taller de carnaval on alguns han creat el seu antifaç i altres la seva gorra decorada, ha estat molt divertit!

Quan hem acabat els nostres tallers tots els alumnes han berenat coca amb xocolata.

Els alumnes de sisè ens han demostrat el seu talent amb un espectacle, com el temps no ens ha acompanyat, ho han fet al gimnàs i tots els alumnes de l’escola ho han vist des de les seves classes.

Ho hem passat genial i recordeu que…

PER CARNAVAL TOT S’HI VAL!

Aquí teniu unes fotografies per veure com ho hem passat!

Bon cap de setmana!

Esperem veure com ho heu passat i com us heu disfressat!