Primavera i Pasqua al menjador!!

Durant aquests dies els nens, nenes, el monitor i les monitores hem fet arribar la primavera a la nostra escola, activitats i manualitats han omplert els passadissos de flors, arc iris, papallones, marietes, núvols i molinets!

La darrera setmana també hem fet tallers de Pasqua: ous, conillets i gallines!!!

I avui, ha estat un dia ben diferent, pels passadissos de primària es respirava calma, silenci… resulta que avui han sortit d’excursió i han pres pícnic. Val a dir que tan la Mercè, com la Marta, com l’Eva, la Sílvia, l’Àlex i jo mateixa, hem trobat a faltar-los moltíssim, tot i així hem aprofitat per a fer valoració del 2n trimestre i preparar-nos una programació per quan tornem de vacances.

Els nens i nenes d’infantil han gaudit del menú sorpresa, s’han posat les corones de primavera i els monitors de primària els hem sorprès amb un ball al pati. Ens ho hem passat genial!

Com ja us podeu imaginar, els més menuts de l’escola, els infants de P3, han seguit les seves rutines de dinar i migdiada, ja que després de l’excursió i un bon dinar tenien moltes ganes de descansar!

Desitgem a tothom que descanseu molt, us cuideu moltíssim i que passeu una bona Pasqua!

Equip de menjador