CELEBREM EL DIA MUNDIAL DE LA POESIA

L’any 1999, la UNESCO va declarar el 21 de març com el Dia Mundial de la Poesia amb el principal objectiu de reconèixer la diversitat lingüística mitjançant l’expressió poètica i d’oferir l’oportunitat a les llengües amenaçades de ser un vehicle de comunicació artística en les seves respectives comunitats. Altres propòsits d’aquesta commemoració són promoure l’ensenyament de la poesia, fomentar la tradició oral dels recitals poètics, generar una imatge atractiva del gènere poètic com un instrument d’expressió i establir un diàleg entre la poesia i la resta de manifestacions artístiques, com el teatre, la dansa o la música. Enguany, des de la la Institució de les Lletres Catalanes, s’ha escollit la poesia “No em despulleu” de Felicia Fuster. Des de l’escola, hem decidit celebrar aquest dia assenyalat donant veu a les llengües estrangeres dels nostres alumnes. Així doncs, els alumnes que tenen alguna vinculació amb alguna llengua estrangera, han llegit tota la poesia esmentada anteriorment o un fragment. Ho voleu veure? Podeu apretar AQUÍ!