FINALISTES TERRITORIALS CONCURS X JOCS FLORALS

Avui dia 19 de maig, els alumnes de quart hem anat a Tarragona a la celebració del Xè concurs dels Jocs Florals que té com a objectiu promoure l’escriptura en infants i joves de sis a divuit anys.

Nosaltres vam decidir participar a la categoria de conte audiovisual. El propòsit és promoure la creació literària potenciant el treball interdisciplinari des de l’àmbit lingüístic, l’àmbit digital i l’àmbit artístic. En aquesta categoria s’han d’abordar noves tècniques narratives com el guió, la llengua oral, la banda sonora i la dimensió visual i plàstica.

La nostra gran sorpresa ha estat quan ens han cridat per recollir el premi de finalistes territorials!!!

Vam escriure el conte Per molts anys Anna!, vam crear els personatges amb l’ajuda de les nostres àvies, l’escenari amb materials reciclats i vam enregistrar totes les músiques amb l’ajuda de les mestres de l’Escola de Música de Santa Coloma de Queralt. Després de tot això ho vam enregistrar i editar. Una gran treball conjunt de grans i petits.

Un premi ben merescut alumnes de quart, famílies i mestres de l’Escola de Música! Sense vosaltres no hagués estat possible.