7A EDICIÓ ENTREGA DE PREMIS CONCURS TÍSNER

Aquest dissabte 28 de maig, els alumnes de cinquè de primària vam assistir a la 7a edició d’entrega de premis del concurs Tísner de creació de jocs en llengua catalana al Teatre Tarragona.

De les 120 escoles presentades van donar un total de 10 premis. Nosaltres no vam tenir la sort de formar part d’aquestes primeres posicions. Tot i això estem molt contents d’haver viscut aquesta experiència eufòrica 🙂 i plena de sorpreses.

Us compartim l’enllaç del portafolis digital on podreu veure tot el procés que hem seguit per crear el nostre joc en català: EL BOCA-ORELLA! També hi ha un vídeo que explica com s’hi juga!

Un joc innovador i únic, creat integrament per nosaltres. https://sites.google.com/corderoure.cat/classedecinquecorderoure/inici

Esperem que us agradi!