Taller dels paisatges transgeneracional

El passat dimecres 17 de Febrer, els alumnes de 4t van tenir l’oportunitat de realitzar un taller relacionat amb els paisatges transgeneracionals.

Al matí a l’exterior de l’escola i a través dels sentits, van construir el paisatge de Santa Coloma de Queralt. I a la tarda a l’aula, van conèixer les unitats del paisatge de la comarca de la Conca mitjançant un joc cooperatiu amb el suport d’un qüestionari i un puzle (que ens van regalar per jugar a l’escola). Va ser una experiència molt enriquidora i divertida!

Si voleu veure totes les fotografies feu clic  aquí.