ANEM A VEURE EL NOSTRE CEL!

El passat divendres 19 de febrer, els alumnes de 5è de l’escola vam anar a veure el cel amb el Jaume Martell, d’aquí a Santa Coloma. Vam marxar de l’escola a les 18.30 de la tarda i no vam arribar fins a les 20.45! Per què? Doncs perquè volíem veure les estrelles i planetes que envolten el nostre Sistema Solar, i el Jaume ens ho va explicar molt i molt bé!!! Va ser una nit genial on vam aprendre moltíssim i, a més a més, ens ho vam passar molt i molt bé! Agraïm moltíssim al Jaume la seva col·laboració ja que gràcies a ell vam poder gaudir d’una gran nit!. Si voleu veure imatges de la sortida podeu prémer AQUÍ.

1. Jaume Martell Gassó

Va ser genial poder compartir aquell vespre amb els de 5è!

DESCOBRIR és potser la paraula que em vaig emportar al llit aquell dia: DES – COBRIR. Que deu voler dir: “apartar el que cobreix alguna cosa”, com descalçar-se, seria treure’s les sabates. Aquell dia jo també vaig descobrir més misteris del cel, i de la terra. Sou uns descobridors!, i em vàreu encomanar com quan jo tenia 10 anys altre cop les ganes de descobrir, i en tinc 62!
    Gràcies descobridors, els de 5è del Cor de Roure!

Jaume Martell