SORTIDA FAMILIAR DEL COR DE ROURE

El passat 25 de setembre molts  pares, mares, familiars, alumnes i mestres de l’escola Cor de Roure vam anar d’excursió caminant fins a les Piles. Aquesta sortida és una activitat que fa que ens trobem amb un ambient fora del context escolar i que ens agermana a tots, establint uns vincles afectius molt sans  i enriquidors. Alguns vam fer tot el camí des de l’escola i els més petits es van afegir a Guialmons.

Vam sortir de la nostra escola cap a les 11h del matí, amb la samarreta taronja i amb ganes de caminar. Vam agafar el camí que va cap a Figuerola i un cop allà vam continuar per un senderó cap a Guialmons. Allà, una mica cansats, vam parar a esmorzar. Després de menjar i jugar vam continuar l’excursió. Vam passar per davant de “Cal Masoveret de Guialmons” i vam seguir el camí que duu a les Piles de Gaià.

Quan vam arribar ens vam trobar uns quants voluntaris que ens havíen preparat un petit refrigeri: vam  menjar síndria i meló per treure la set. Vam poder jugar i donar un tomb pel poble que és molt bonic i està molt ben cuidat. Al cap d’una estona vam seure en rotllana i vam dinar plegats. Va fer un dia perfecte de Tardor i la trobada és un vincle que valorem positivament.

Va ser un diumenge fantàstic! FOTOS AQUÍ.