EXPOSICIÓ EINES DEL CAMP

Benvolgudes famílies,

us informem que en el marc de l’eix transversal “Terra de Cereals” que desenvoluparem al llarg de tot el curs a l’escola Cor de Roure, la propera setmana restarà instal·lada a l’escola l’exposició “Eines del Camp”.

Els alumnes de 6è esdevindran uns esplèndids guies que ens explicaran les utilitats de cadascuna de les eines, moltes d’elles avui en dia obsoletes.

Les famílies i la resta de comunitat educativa podreu visitar l’exposició el proper dijous 10 de novembre de 17 a 18 hores.

Us hi esperem!

Aprofitem l’avinentesa per donar les gràcies a les famílies per la vostra col·laboració.

20161104_155240