Sant Jordi a l’escola

Que bonica que és la diada de Sant Jordi, i que bonic és poder celebrar-ho amb els nostres infants. No sabem si ens agrada més el drac, la rosa, els llibres, la princesa, la vida a l’edat mitjana, els castells…la barreja de tot plegat ens fa volar en un món màgic.

Avui petits i grans hem fet manualitats i les guardarem a la classe per ensenyar-les als nostres companys/es que estan de colònies. També hem llegit poemes i narracions sobre Sant Jordi i el drac, en les diferents llengües parlades a l’escola. Ha sigut molt emocionant sentir els nostres amics i amigues parlar en la seva llengua d’origen: en àrab, castellà, català, anglès i ucraïnès. Ens hem quedat amb ganes de repetir!

FOTOS DE SANT JORDI A L’ESCOLA