Dia de l’Educació Física al Carrer (DEFC)

Arreu de Catalunya, avui s’ha celebrat el dia de l’Educació Física al carrer (DEFC 2022). Aquest dia els espais públics s’omplen de gent per mostrar a la societat que l’Educació Física es pot adaptar als diferents entorns naturals i públics.

Així doncs, aquest matí, el grup de 3r ha fet la sessió d’E.F. a la Capelleta de St. Magí. Hem sortit de l’escola caminant a pas lleuger.  Quan s’ha arribat al lloc, hem fet un bon escalfament general. A continuació l’alumnat ha pogut practicar diversos jocs de cooperació, velocitat de reacció…, etc. Finalment, la tornada  cap a l’escola s’ha realitzat corrent, però mantenint un ritme de carrera suau per arribar tots junts.

Hem gaudit molt de l’activitat en plena natura i val a dir que el paisatge estava preciós!

Fotos  Classe de 3r.

Afegir també, que en altres ocasions, la classe de 4t ha realitzat algunes sessions d’E.F. al Convent

Fotos Classe de 4t.