SALVEM ELS NOSTRES MARS

Els i les alumnes d’Infantil hem acabat el Projecte del Mar, però abans ens hem adonat d’una cosa molt greu i prou important, els mars i oceans estan molt bruts. Si utilitzem els mars i oceans com abocadors ens arrisquem a enverinar una de les fonts de recursos més precioses del nostre planeta.

Vam decidir que havíem de fer alguna cosa i entre les tres classes vam confeccionar unes pancartes amb uns bons consells sobre coses què podem fer  i anar-les a explicar a les classes de Primària.

Aquí teniu un vídeo de tot aquest treball i esperem que des de casa també els pugueu seguir. Tenim les solucions a les nostres mans. Si us plau, ens voleu ajudar?

Alumnes d’Educació Infantil