Salvador Dalí, el geni surrealista.

Des de l’inici de curs , els alumnes de sisè s’han endinsat en el món dalineà d’un dels artistes més emblemàtics del segle XX: SALVADOR DALÍ.

Per endendre l’amplitud del seu llegat, han hagut d’entendre primer la complexitat del personatge. Mitjançant lectures, cerques a internet i vídeos, han estudiat la figura de Dalí amb anglèS. Això els ha ajudat molt a veure l’artista com un geni surrealista.

Ells també han experimentat aquest estil artístic, inventant i creant les seves pròpies obres, tant a nivell individual com a nivell de grup.

El treball col.lectiu ha estat, sens dubte, un petit projecte. Els alumnes han dissenyat un museu, emmirallant-se amb  l’espectacular Teatre Museu de Figueres. Han hagut de fer un esbós del mateix, pensar el material que farien servir i com ho durien a terme entre tots. Han sortit museus molt diferents, originals i plens de creativitat.

Del procés i del resultat final en podreu veure aquí vàries imatges. Després de la realització de les maquetes, els alumnes tenen intenció d’explicar com s’han organitzat i com han treballat en llengua anglesa. Un gran projecte que encara no s’ha acabat !!!!! Us anem informant.

Podeu veure aquí algunes FOTOS.