Primera setmana a P-3

Els primers dies d’escola són moments on es barregen moltes emocions. És per això que cal una adaptació a la nova rutina, que no sempre és fàcil. Tot l’equip de mestres de l’escola intentem donar tot l’amor i afecte a tots els nostres infants. També anem presentant el funcionament de l’aula i intentem anar cohesionant el grup.

Al llarg de la primera setmana els infants de P-3 han pogut gaudir de moltes estones de joc i s’han pogut conèixer entre ells. Les cares d’alegria i  d’il·lusió que mostren davant de cada nova proposta ens constaten que són feliços dins l’escola i que han iniciat aquesta nova etapa amb molta vitalitat i entusiasme.

Esperem que sigui un gran curs per a tothom i que poguem recórrer un llarg camí plegats.

Si voleu veure algunes fotografies de la primera setmana cliqueu aquí.